"Regio Resovia" – poprawi promocję lokalnych firm i produktów

14 gmin powiatu rzeszowskiego i powiat rzeszowski utworzyły wspólny znak graficzny markę „Regio Resovia”, pod którym na terenie kraju i poza jego granicami promowane będą: przedsiębiorczość, produkty lokalne, atrakcje turystyczne i kulturalne z poszczególnych gmin.

Oferta marki tworzona będzie wokół najważniejszych potencjałów i obszarów funkcjonowania samorządów takich jak: jakość życia (dobre miejsce do zamieszkania, pracy i edukacji), wsparcie biznesu, jakość produktów i usług (stworzenie koszyka markowych produktów), kultura i dziedzictwo (promocja żywej kultury mieszkańców oraz bogatej historii powiatu), oferta turystyczna (baza rekreacyjna dla Rzeszowa i mieszkańców gmin, atrakcja dla turystów z Polski i świata).

Potencjał 14 gmin, które tworzą powiat rzeszowski, to obszar o powierzchni 1157 km2 zamieszkały przez ok 160 tys. osób. Wspólnie z Rzeszowem liczba mieszkańców aglomeracji sięga ponad 350 tys. osób. Znakiem marki jest nowoczesna interpretacja graficzna herbu Powiatu Rzeszowskiego, który przedstawia ukoronowanego lwa trzymającego tarczę z krzyżem kawalerskim, symbolem Rzeszowa.

Gmina Głogów Młp. posiada już swój znak graficzny „Marka Głogowska”, pod którym promowane są najlepsze przedsiębiorstwa działające na ternie gminy. „Regio Resovia” będzie uzupełniam tego działania i wspomoże promocję głogowskich przedsiębiorców na poziomie kraju i świata.

DSCN3595 DSCN3640